Het is weer voorbij - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nathalie - WaarBenJij.nu Het is weer voorbij - Reisverslag uit Hong Kong, Hong Kong van Nathalie - WaarBenJij.nu

Het is weer voorbij

Door: Nathalie

Blijf op de hoogte en volg Nathalie

13 Oktober 2007 | Hong Kong, Hong Kong

Dit is helaas ons laatste bericht. Het is weer voorbij..

vervolg Yangshuo

We hebben hier heel leuk gefietst, en natuurlijk hier en daar nog wel eens verdwaalt, lopend met onze fiets door de rijstevelden, riviertjes overgestoken en gelukkig ook weer de weg gevonden. We zijn ook nog een dag met een kano op pad geweest op de rustige Li Rivier, hij was dan wel zo rustig maar ik heb het toch weer gepresteerd om met de kano om te slaan! Maar dat was natuurlijk lachen, gelukkig had ik me fotocamera bij onze gids in de boot achtergelaten! We zeggen Yangshuo gedag en gaan voor het eerst in ons leven met een sleeperbus richting Macau. Niet veel geslapen op deze bedjes, maar het idee is leuk.

Macau is heel erg leuk, ziet er ook nog portugees uit hier en daar. Hier zijn wij met Maarten en Jan uit Holland op pad geweest en meerdere casino's bezocht.
Het Lisboa, en het mega groote Venetian, net als in Vegas. Heel erg Kitsch maar wel te gek om te zien. En ... er werd gratis drank rondgebracht. Hier hebben wij tot 0500 uur s' ochtends heerlijk zitten gokken, helaas zijn we niet rijk geworden maar met de 100 euro die we haddden ingezet weer quit gespeeld.

De volgende dag met de boot naar Hong Kong vertrokken. Hier hebben wij nog 2 dagen met z'n vieren een beetje rondgewandeld. Is hier ook weer erg druk, veel winkels, winkels, winkels, zoveel dat ik niks heb gekocht! Helaas... kon niets vinden en het is hier heel erg duur! Eten en drinken is net als in Europa, dus ben blij dat wij hier niet te lang zijn geweest. We zaten in een hostel , flat 7e etage met allemaal piepkleine kamertjes, waarin hele gezinnen wonen.

We zitten nu op het vliegveld op onze vlucht te wachten, over een half uur gaan we al weer boarden. Het was weer een te gekke vakantie!!

Groetjes Nathalie & Wouter

• 13 Oktober 2007 - 17:04

Ellen:

Dankjewel voor het meegenieten van je spannende en leuke vakantie verhalen! Maar het was nu ook wel welletjes geweest zeg, we hebben je gemist en vinden het fijn dat je volgende week weer op het werk bent.
    Slaap lekker in het vliegtuig...dan ben je zo weer op nederlandse bodem.

• 13 Oktober 2007 - 17:43

Marja:

Ik heb jullie belevenissen met veel plezier gevolgd. Helaas komt aan alles een eind. Op naar de volgende reis?
    Zie je gauw weer op het werk!

• 14 Oktober 2007 - 08:06

Isabella:

Lieffies, welkom thuis! Het was erg leuk om jullie op deze manier te volgen. Toch ben ik erg benieuwd naar het mondelinge verhaal!!!

Kuzz en tot snel.

• 15 Oktober 2007 - 08:41

Esther:

welkom thuis....zoals altijd was het weer genieten van alle verhalen. als je weer een beetje bent opgeknapt van jetlags etc. bel me dan maar voor een bakkie!

• 03 November 2007 - 10:29

Carla:

Wel wat laat, maar leuk om ook je laatste verhaal nog te lezen.
    Schitterende rondreis!

Nu ben je allang weer aan het werk.

groetjes, Carla